Чому не працював Яндекс?

Серпень 20, 2011

Чому не працював Яндекс?

Вчора, 19 серпня, протягом декількох годин сервіси Яндекса були недоступні.
Ми знайшли наступну інфомацію в офіціальному блогу Яндекса:

Проблема викликана помилкою програмного забезпечення на маршрутизаторі, розташованому в нашому новому дата-центрі в Амстердамі. В Яндексі використовуються протоколи маршрутизації – внутрішній протокол OSPF і зовнішній протокол BGP. Через помилку інформація про всі зовнішні маршрути опинилася у внутрішніх таблицях маршрутизації.
Це приблизно на три порядки більше маршрутів, ніж зазвичай. Протокол OSPF не розрахований на таку кількість. В результаті у всіх маршрутизаторів скінчилася пам’ять, і вони перестали працювати. Порушилася робота мережі, і через кілька хвилин Яндекс став повністю недоступний.Внутренняя мережа теж не працювала.Тому нашим фахівцям було потрібно витратити багато часу для того, щоб по ланцюжку дістатися до джерела проблеми.Адміністратори виправили помилку на маршрутизаторі. Після цього, щоб зняти зайве навантаження з інших маршрутизаторів, яких у нас більше сотні, нашим фахівцям довелося розділити мережу на декілька частин.Кількість трафіку знизилося, у маршрутизаторів з’явилося більше вільної пам’яті, і вони змогли самостійно відновити зв’язність сеті.Сеть почала поступово підніматися. Через деякий час сервіси Яндекса стали доступні більшій частині користувачів.

http://clubs.ya.ru/company/

Трансформаторная подстанция КТП поможет Вам принять, преобразовать и распределить электроэнергию. Вся информация по КТП на данном сайте



Зверніть увагу:

Добавить комментарий