Контент для веб-сайтів

Лютий 17, 2013

Контент для веб-сайтів

Для того щоб розробник зміг назвати точну ціну своєї роботи, необхідно надати йому весь обсяг інформації, призначеної для закачування на сайт, інакше кажучи, весь контент. Щоб уникнути непорозумінь бажано здавати матеріал не тільки на електронному носії, але і в друкованому вигляді, підшитому і пронумерованому, і тоді ви в разі відсутності на сайті будь-якої інформації завжди зможете довести правомірність своїх претензій.

Хороший фахівець на основі наданого йому контенту в стані спрогнозувати приблизну кількість відвідувачів за той термін, поки контент не застаріє. Таким чином, замовник ще на початковому етапі може розрахувати приблизну прибуток від роботи сайту.

З усієї вартості сайту одну третину займає його створення і дві третини – підтримка та просування в пошукових системах. Хорошим критерієм того, наскільки якісно і професійно розроблений ресурс, може служити показник у 10-15% подзвонили в компанію з 100% зайшли на її сторінку. Однак як би добре не був розроблений сайт, технічно неможливо гарантувати його попадання на перші місця в рейтингу пошукових систем, тому веб студії, які роздають такі обіцянки, повинні викликати великі сумніви в їх професіоналізм.

Для того что бы ваш бизнес был хорошо налажен рекомендую использовать crm системы – которые помогут во всех делах современной компании!



Зверніть увагу:

Добавить комментарий