Користувачі інтернету тратять багато часу на соціальні мережі

Лютий 9, 2013

Користувачі інтернету тратять багато часу на соціальні мережі

Популярний сервіс Facebook зайняв у США за кількістю проведеного в ньому часу серед всіх веб ресурсів перше місце. На цьому тижні компанія Nielsen опублікувала результати свого цікавого дослідження і згідно з ним у травні 2012 року інтернет-користувачі витратили на соціальну мережу в цілому 53 млрд. хвилин. Друге місце серед найбільших онлайнових «пожирачів часу», за інформацією того ж дослідження, зайняли сервіси Yahoo. На їх совісті 17,2 млрд. травневих хвилин користувачів з США.

Третю позицію в списку «пожирачів» зайняв інтернет-гігант Google з 12,5 млрд. хвилин, причому без урахування відеохостингу YouTube. На 4-му місці опинився AOL (11,4 млрд.), на 5-ом – корпорація Microsoft (9,5 млрд. хвилин включаючи MSN, Bing і windows Live). Після Facebook в списку соціальних мереж, забирають більше всього часу, друге місце з великим відривом зайняла належить Google Blogger платформу, далі йдуть сервіси Tumblr, Twitter і LinkedIn.

Если вы задумали над тем что бы значительно увеличить посещаемость сайта и вас интересует стоимость продвижения сайтов – то обратитесь в компанию aweb-marketing.com.ua – тут вам предложат самые выгодные условия и самые быстры сроки продвижения вашего ресурса в интернете!



Зверніть увагу:

Добавить комментарий