Інтернет для людей, а не пошукових роботів

Вересень 21, 2011

Найбільша пошукова система Рунета і друга за популярністю в Уанеті «Яндекс» почала боротьбу з «надмірно оптимізованими» сайтами, тобто з інтернет-ресурсами, на сторінках яких надмірно часто вживаються ключові слова або цілі популярні запити з метою підвищення релевантності сторінок в пошуковій видачі, тобто SERP’і.

Як повідомляють у компанії, незабаром почне роботу новий пошуковий алгоритм, що впливає на ранжирування сторінок, що містять надмірно оптимізовані тексти. Цей алгоритм аналізує контент на проіндексованих сторінках і оцінює, чи є він корисним і зручним для відвідувачів сайту.

У повідомленні компанії «Яндекс» говориться, що, якщо алгоритм визначить, що контент сайту створено виключно для впливу на пошукову систему і підвищення релевантності, позиції цього документа в пошуковій видачі можуть погіршитися. Алгоритм перевіряє всі сторінки, які обходить пошуковий робот, тому, коли проблема буде усунена, а сторінка сайту переіндексована, позиції сайту відновляться знову. Переіндексація займе до 2-3 тижнів. Незважаючи на нібито маленький термін, для інтернет-магазинів він достатньо критичний. Річ у тому, що для онлайн-маркетів дуже важливо, щоб позиції сайту по популярним запитам, таким як «купить ноутбуки» або «игрушки Харьков купить», були завжди в топі. Нема високих позицій – немає клієнтів!

Веб-майстрам, чиїх сайтів можуть торкнутися дії цього алгоритму, «Яндекс» рекомендує заздалегідь переглянути свій контент, «відштовхуючись від інтересів і зручності відвідувачів». Пошуковик рекомендує не забувати, що короткі, але інформативні тексти краще сприймаються користувачем, ніж довгі і малозмістовні.

В принципі, цього від «Яндекса» онлайн-громадськість очікувала давно. Практично на кожному семінарі, присвяченому інтернет-маркетингу, доповідачі наполягають на тому, що сайти необхідно робити для людей, а не для пошукових роботів. Давно минули часи, коли для поліпшення позицій в пошуковій видачі було достатньо «накачати» ресурс корявим контентом з семантичного ядра і рухати сайт виключно нарощуванням посилальної маси. Робота сео-фахівця була проста: список запитів, даєш копірайтеру завдання вжити в тексті 10 разів словосполучення «умный щенок» і закуповувати в промислових масштабах посилання. Позиції в топі, замовник задоволений, seo-фахівець в шоколаді.

Тепер же на зміну низькопробним оптимізаторам приходять кваліфіковані інтернет-маркетологи, для яких слова зручний інтерфейс, юзабіліті, навігація і СДЛ є рідними.



Зверніть увагу:

Добавить комментарий