Онлайн -консультант – незамінний помічник сайту!

Лютий 26, 2014

Онлайн -консультант – незамінний помічник сайту!

Багато людей віддають перевагу придбанню будь-яких товарів безпосередньо в самих магазинах , щоб отримувати консультації у продавців . Деяким же подобається вибирати вироби в інтернет- магазинах , що дуже зручно. Такий спосіб здійснювати покупки стає все більш популярним , так як немає необхідності йти кудись або їхати, бо вибраний товар вам можуть доставити прямо додому.

Начебто відмінностей особливих немає . Але це тільки на перший погляд , а насправді , різниця очевидна. Іноді буває так , що розміри торгових площ багатьох магазинів не дозволяють помістити весь асортимент товару . У такому випадку дуже допомагає інтернет -магазин , де такого відбутися просто не може. З часом такий магазин може збільшитися до розмірів цілого гіпермаркету . Однак не всі люди готові до таких нововведень і не всім подобається таким чином здійснювати покупки й оплачувати їх. Вони впевнені , що безпосередньо в магазині у консультанта набагато краще з’ясувати всі запитання й обговорити товар .

tech – supportОднако , на нинішньому етапі , глобальна мережа дає можливість робити покупки , які цікавлять користувача , через Інтернет і там же спілкуватися з консультантом , але по мережі. На сьогоднішній день з’являється все більше компаній , які надають послуги консультанта онлайн . Це позначає , що вони постійно удосконалюються і мають в наявності професійну команду , яка здатна допомогти своїм потенційним клієнтам. Люди , які таким чином консультують з приводу вибору необхідного товару , спеціально навчаються за відповідною спеціальністю , і в змозі дати відповідь на будь-яке питання з приводу переліку всіх послуг , вартості , характеристик товару і його наявності . Наприклад , консультант інтернет -магазину верхнього одягу може дати повну інформацію про певний вид пальто або порадити іншу модель.

chatСуществует кілька режимів , в яких може проводитися подібне спілкування . Певним клієнтам зручніше це робити в письмовому вигляді через чат , інші вважають за краще отримувати повідомлення на свою електронну пошту. Також , є можливість підтримувати зв’язок з консультантом в голосовому режимі реального часу , використовуючи для цього комп’ютерну гарнітуру. Сучасні технології дозволяють навіть бачити консультанта як в звичному магазині , якщо зробити відеодзвінок . Така послуга вже досить поширена і допомагає значною мірою збільшити кількість продажів , а , отже , і прибуток компанії.

Щоб ще більше збільшити приплив клієнтів, багато торгові компанії пропонують різноманітні тарифні плани з безліччю знижок або пониження вартості дзвінків у вихідні та святкові дні. Розцінки можуть бути запропоновані декількома пакетами і підтримуватися різними мобільними сервісами. Такий підхід до просування власного бізнесу , може допомогти отримати популярність компанії , як у власній країні , так і далеко за її межами.

У наше століття підвищених швидкостей , великих відстаней і безлічі «пробок» , переваги онлайн- консультацій стають все більш відчутними. Де б не був потенційний клієнт , і де б не знаходився консультант – між ними завжди зберігається безперервний зв’язок і спілкуватися можна без непередбачених перерв. Часто у клієнтів час просто обмежено або не вистачає терпіння для походів по безлічі магазинів , спілкування з продавцями та порівняння товарів . Вашим незамінним помічником у всіх цих питаннях стане онлайн- консультант , який дасть розумну пораду і допоможе оформити заявку !



Зверніть увагу:

Добавить комментарий