Основи ефективності контекстної реклами

Березень 9, 2014

Основи ефективності контекстної реклами

Від ефективності контекстної реклами безпосередньо залежить благополучность розвитку проекту . Як її підвищити ? Про це нижче.
Основні критерії розвитку
Щоб контекстна рекламна кампанія розвивалася успішно , попередньо необхідно:
1 . визначитися зі смаками власної цільової аудиторії;
2 . активно застосовувати ефективні прийоми ;
3 . постійно покращувати , тестувати і адаптувати кампанію під покупця;
4 . обчислювати показники ефективності кампанії та аналізувати їх.
Будьте готові до того , що створення контекстної рекламної кампанії – тривалий процес, що вимагає чималих зусиль. Однак кінцевий результат дійсно виправдовує зусилля , що прикладаються для його досягнення. Відповідальний і ретельний працю в кінцевому підсумку буде винагороджений по заслугах високим ROI .
Етапи побудови рекламної кампанії
Не думайте , що запустити власну ефективну рекламну кампанію по силам тільки геніям ! Насправді , впоратися з цим завданням зможе кожен , головне – попередньо ознайомитися з основними азами побудови кампанії ( безумовно , це не знімає з вас відповідальності регулярно стежити за свіжими віяннями в даній сфері ) .
Отже , прийнято розрізняти три основних принципи , розуміння яких дасть можливість розробити і запустити якісну рекламну кампанію. Виглядають вони наступним чином:
ефективне грамотно складене оголошення ;
виділення правильних ключових запитів ;
оптимізація landing page .
ефективні оголошення
Будь-яке оголошення має відповідати простим умовам:
У ньому мають бути присутні ключові запити ( для пошуковиків ) .
Воно повинно містити достовірну , відповідну запит інформацію (щоб здобувач , клікнувши по ньому , отримав корисні відомості ) .
В оголошенні повинна відображатися основна вигода , яку може принести перехід по ньому ( рекламуйте нові бренди , акції , знижки , розпродажі – ну , ви зрозуміли , про що мова !) .
Воно повинно містити заклик ( call – to – action ) .
Об’ява не повинно містити хитромудрих слів і фраз – намагайтеся спілкуватися зі своєю цільовою аудиторією на звичному для неї ненапищенном мовою.



Зверніть увагу:

Добавить комментарий