Реалістичні драки Fighting Force

Березень 20, 2013

Реалістичні драки Fighting Force

Багато сучасні ігри схожі на фільми. Ось, приміром, проект від компанії Eidos Fighting Force, розроблений Core Design (Tomb Raider 1&2, ThunderStrike 2), являє собою справжній бойовик з надлишком стереотипних негативних персонажів і величезною кількістю ударів по щелеп, носу, животах і багатьом іншим життєво важливих органів.
При вивченні Fighting Force згадується Final Fight від Capcom (Street Fighter 2, Resident Evil 1&2). Порівняння приходить на розум завдяки споріднених концепціям ігор – мордобій як самоцілі. Продукт Eidos’a значно «продвинутей» Capcom’тура суворовського завдяки знову увеличившемуся кількістю ударів і тому, що гравці вільно пересуваються за великим тривимірним просторів рівнів. До речі, саме ця свобода пересування розгалуженими шляхами і становить головне і найбільш значну відмінність Fighting Force від попередників. Сім загальних рівнів плюс кілька додаткових, секретних, і ще арени для з’ясування особистих стосунків – це багато. Просування гравця з гри зв’язується єдиної сюжетною лінією, такий прямий, що починаєш думати про прямизне мозкових звивин її придумало. Навіть переказувати це дрібниця не хочеться. Але серйозним гідністю ігри виявляється управління – налагоджене і продумане. Герой гри миттєво реагує на Gamepad*, а легкість здійснення всіх рухів робить бій просто інтуїтивним. В результаті, битися стає дуже зручно, хоча файтинг остаточно перетворюється в удар заради удару, брикаються заради стусана і зводиться до швидкого нажиманию кнопок. А те, що для одних дуже захоплююче, для інших – суща тортури. Сам процес гри являє собою чистий action, без домішок. Гра, як і годиться, ускладнюється у міру проходження, і ніякі загадки і стратегічні елементи не можуть урізноманітнити монотонне побиття численних ворогів. Гравець може вибрати собі героя з чотирьох добре розроблених персонажів. Персонажі сильно індивідуалізовані і тому різні по бойових якостей, сильних і слабких сторін, бойовим руху та підлозі. В принципі, всі четверо являють собою справжню американську урбанізоване молодь, пересмотревшую чимало фільмів Джекі Чана. Деякі ігрові території стають доступні лише при грі за певного героя. Графіка гри-претендента на найвищу інтерактивну середу вимагає дуже потужного engine’a*. Звичайно, доопрацьований движок Tomb Rider-a дозволяє створювати солідні тривимірні простору з безліччю об’єктів, але тут не все гладко. Не дуже добре підібрані текстури, часом стають помітними полігонні шорсткості, виникають неприємні гальма, особливо при великій кількості суперників. Але це не дивує при такій навороченості проекту – адже більшість об’єктів піддаються руйнуванню і деформації

Для того что бы начать свой бизнес в сети не надо тратить много денег, надо просто создать интернет магазин который при правильном подходе начнет давать вам хорошую прибыль!



Зверніть увагу:

Добавить комментарий