Реклама в інтернеті – чому віддати перевагу

Березень 1, 2014

Реклама в інтернеті – чому віддати перевагу

Більшість людей , чия діяльність , так чи інакше , пов’язана з рекламою в інтернеті , стають перед вибором , чому ж віддати перевагу : SEO- просуванню або контекстній рекламі . По-перше , все , звичайно ж , залежить від бюджету кампанії. По-друге , нижче ми поговоримо про основні методи просування , їх переваги та особливості .
 
 
Цей вид просування володіє величезною кількістю достоїнств.
Таргетинг. Простіше кажучи – орієнтування на конкретну цільову аудиторію. Ви зможете обмежити регіони демонстрації реклами , вибравши тільки ті , в яких ваша компанія здійснює діяльність . Крім того , контекстна реклама може демонструватися в певні години – дуже зручна функція для тих підприємств , які можуть приймати замовлення тільки по телефону , наприклад.

Особистий контроль кампанії. Безумовно , краще доручити контроль професіоналу , але при бажанні будь-який власник електронного ресурсу зможе самостійно освоїти принципи роботи з контекстною рекламою.

Швидкий результат. Відразу після замовлення контекстної реклами оголошення почнуть демонструватися в мережі. Багато хто відзначає , що результат від використання її видно буквально на наступний день. При цьому для отримання ефекту від СЕО- просування доведеться чекати кілька місяців , як мінімум. Врахуйте , що протягом усього періоду необхідно буде оплачувати роботу СЕО- майстра і вкладати кошти в розвиток кампанії.

Актуальність для малого бізнесу. На відміну від СЕО , контекстна реклама не вимагає великих капіталовкладень. Результат від вкладення коштів видно відразу ж .
Варіативність . Контекстна реклама може масштабироваться . Тобто , спочатку ви можете запустити її в тестовому режимі , використовуючи мінімальний бюджет , а після робити висновки за результатом. СЕО в цьому плані менш зручний метод – небудь результат буде видно тільки після тривалої роботи і відповідних витрат.
Точний ROI . Контекстна реклама дозволяє визначати коефіцієнт повернення інвестованих коштів максимально точно.
Точність . Ви зможете бути впевненим , що просуватися буде саме та сторінка ресурсу , яка вам потрібна.

Гнучкість . Ви зможете зупиняти і запускати кампанії в будь-яке необхідне час .

SEO -просування

Незважаючи на те , що СЕО- реклама не показує швидкого результату , ефекту її заперечувати неможливо . Основні переваги СЕО виглядають так:
Приносить більшу кількість кліків , тому як не всі користувачі довіряють контекстній рекламі , вважаючи за краще заходити безпосередньо на сторінки.
Невисока вартість відвідування – чим довше буде проводитися рекламна СЕО- кампанія , тим менше буде ставати вартість переходу .
Невисока конкуренція – через те , що цей метод просування користується не такою популярністю , як контекстна реклама , стабільність в його вартості вище.



Зверніть увагу:

Добавить комментарий