Реклама в соціальних мережах – потрібна чи ні?

Січень 5, 2013

Реклама в соціальних мережах – потрібна чи ні?

Останнім часом рекламодавці стали міняти політику просування товарів в соціальних мережах, і все більше поширюються потай проплачені рекомендації. За прогнозами фахівців компанії Gartner Research, вже до 2014-му році будуть проплачені порядку 10-15% оглядів і рекомендацій від «друзів». Як відомо, в будь-якому матеріалі, який створений з метою комерційного просування тих або інших товарів, повинна бути відмітка про рекламу, а інакше вона буде вважатися недобросовісної. Але у випадку з популярними соціальними мережами, часто непросто доводити причетність компанії до конкретного посаді, оскільки листування з домовленістю легко приховати і знищити. Вартість такого поста в межах 200 доларів. Як говорять фахівці, платні пости не є щось незвичайним.

Часто блогери зазначають, що пост проплачений, а от якщо невдало намагається приховати – ризикує зустріти несхвалення з боку своїх читачів. В зборі проплачених «лайков» також нічого нового. Учасники соціальних мереж або отримують гроші за те, що порекомендували друзям продукцію, або ж рекламодавці створюють боти. Обидві техніки не можна назвати законними на 100%, оскільки вони являють собою приховану рекламу. Варто нагадати, що популярність соціальних сервісів найбільш активно росла в 2-ой половині 2000-их, коли і стали для рекламодавців справжнім відкриттям. А те, що багато користувачів залишає дані про себе самостійно, дозволяє робити персоніфіковану рекламу. За рекламними повідомленнями в мережах переходить 57% користувачів, тоді як на звичайні оголошення увагу звертають лише 70% аудиторії.

Многие веб-мастера пользуются системами управления для создания сайтов так как это экономит очень много времени и упрощает работу. Если вы новичок в этом деле и желаете знать как установить Joomla и как дальше работать с этой популярной системой управления то рекомендую читать статьи на сайте poleshuk.ru – тут вы узнаете секреты профессионально создания сайтов!



Зверніть увагу:

Добавить комментарий