Реклама в Tumblr буде не дешева!

Січень 14, 2013

Реклама в Tumblr буде не дешева!

Встановлена Tumblr мінімальна вартість входження у рекламну кампанію складає 25 тисяч доларів, що набагато більше, ніж у мікроблогінгу Twitter – 15 тисяч доларів. Як стверджують представники Tumblr, вони хочуть забезпечити як для користувачів, так і спонсорам прекрасний досвід використання платформи, тому скрупульозно підходять до вибору рекламодавців. На окремій сторінці представлені рекламні модулі для блогу «Голодні ігри», щоб потенційні рекламодавці могли побачити, як саме виглядатиме їх присутність в блогах. Нагадаємо, що цей блог був створений спеціально для просування фільму фахівцями Lionsgate.

Згідно зі статистикою, платформа Tumblr Radar здійснює щодня близько 120 млн. показів найбільш цікавих і креативних блогів, залучаючи до них велику кількість нових читачів, перепостов і відміток «Подобається». Крім того, додаток Tumblr Spotlight запускається щотижня десятки мільйонів разів існуючими користувачами і новими. Команда редакторів здійснює отсмотр всіх матеріалів, які потрапляють у Spotlight, що гарантує присутність тільки самих талановитих авторів. Про допуск рекламодавців у Tumblr було оголошено в цьому місяці Давидом Коропом, незадовго до відходу з поста президента Джона Малоні. Як сказав Короп в одному зі своїх інтерв’ю, в даний час головне твердження, що компанія зможе зробити ці властивості більш корисними, легкими і дружніми до всіх брендів, погляди яких, як відомо, відрізняються від поглядів користувачів.

Столица неприемлемо относиться к людям без хорошего образования, даже если вы отличный специалист своего дела вы не сможете пробиться по карьерной лестнице вверх без диплома. Что же делать если нет возможности посещать высшее учебное заведение? Лучше всего купить диплом менеджера в Москве – это стоит не дорого но открывает вам действительно хорошие возможности для успешного трудоустройства!



Зверніть увагу:

Добавить комментарий