Що таке футер і чим він може бути корисний для вашого сайту?

Березень 9, 2014

Що таке футер і чим він може бути корисний для вашого сайту?

Є безліч чинників , від яких залежить успішність просування сайту. Це і візуальне оформлення , і зручність користувача , не зайвим буде згадати якість контенту і , звичайно ж , стабільність роботи сторінки .
Але мало хто звертає увагу на такий елемент , як «підвал » сторінки , або, висловлюючись іншими словами , так званий футер . Він розташований в самому низу і , на перший погляд , навряд чи буде відігравати значну роль у справі просування сайту. Але , як показує практика , це переконання скоріше є оманою. Спробуємо пояснити , з чим пов’язана подібна ситуація.
 
Оригінальна візуальне оформлення

Як правило , на місці футера дизайнер не поміщає нічого особливого , лише кнопки соціальних мереж , контактна інформація або дані про фірму-виробника . Хоча це якраз те місце , де цілком можна реалізувати самі оригінальні дизайнерські новації. У футере цілком придатне облаштувати візуальне різноманітність , ваші гості обов’язково гідно оцінять його , адже порівняно з іншими ви будете виглядати піонером .
Не можна сказати , що фірми зовсім не звертають уваги на « підвали » своїх сайтів. Як позитивний приклад можна навести футер сайту Yesinsurance , який значною мірою відрізняється від інших частин порталу цієї британської страхової компанії. Верхня частина повідає про головне , а от нижня покликана розвеселити клієнта, якому , можливо , набридло довгий читання умов страхового відшкодування. Це саме той випадок , коли креативність подана в кращому вигляді.
 
Єдина дизайнерська концепція

Сайт виглядає набагато зручніше і зрозуміліше , якщо має єдину структуру і всі елементи взаємопов’язані. Він повинен бути продуманий в єдиному стилі від початку і до кінця , відповідно, футер повинен бути логічним завершенням всієї конструкції.
Зробити це досить просто : можна взяти деякі елементи , вибрати їх в якості універсальних і використовувати по черзі на всіх позиціях сайту , створюючи тим самим певну закономірність і фірмовий стиль . Маркетингові дослідження стверджують , що такі портали , логічно вибудовані , запам’ятовуються набагато краще , ніж їх менш впорядковані аналоги .
 
різноманітна навігація

Уявіть себе на місці зазвичай відвідувача сайту. Якщо він вперше на певній сторінці , швидше за все , йому буде не так просто відразу знайти потрібний матеріал . Набагато краще , якщо для нього буде забезпечена можливість піти іншим шляхом , на додаток до основного. Мозок у людей працює по-різному , а для хорошого творця сайтів важливо , щоб користувачеві було зручно , і він не залишав сторінку як можна довше.



Зверніть увагу:

Добавить комментарий