Як писати професійні e – mail ?

Березень 11, 2014

Як писати професійні e – mail ?

Електронна пошта – це зручний і надійний спосіб поширення інформації , яким щодня користуються маркетологи , блогери і автори – фрілансери по всьому світу. Основне завдання кожного e – mail – отримати відповіді від адресата. Як цього добитися ? Ось кілька порад , які допоможуть Вам зробити спілкування з цільовою аудиторією максимально продуктивним.
Порада № 1 . Забудьте про автоматичні вітаннях !
Почніть свій лист з автоматичного вітання і фраза «Здрастуйте , шановний клієнт» буде єдиним , що прочитає одержувач . Такий лист безособово і не викликає абсолютно ніякого інтересу.
Людині приємно усвідомлювати свою унікальність. Називайте адресата по імені. Якщо ведете постійну переписку , можна навіть з’ясувати , яке звернення є для нього кращим. Використовуйте нестандартні обертів. Нехай перші слова привертають і задають позитивний настрій .
Порада № 2 . Дотримуйтесь логіку подій .
Дуже важливо бути лаконічним , адже часу у сучасної людини завжди обмаль. Але все ж Ваш лист повинно мати логічну структуру. І перескакувати від вітання відразу до суті питання є в корені не правильним.
Кожен e – mail , відправлений від Вашого імені це частинка Вашої репутації. Тому варто гарненько подумати , як представити себе . У читача немає ніякого бажання відповідати безликому суті. Тому , якщо пишіть клієнту в перший раз, обов’язково вкажіть хто Ви , чим займаєтеся і чого хочете.
Якщо ж Ви пишіть повторно , хороший спосіб привернути більше уваги – спиратися на важливі моменти попередньої переписки. Прокрутіть минулі e – mail . Там точно знайдуться важливі речі , які варто згадати , перш ніж переходити до нової інформації.
Порада № 3 . Створіть електронний шедевр.
Ось ми і дісталися до самого головного – суті письма. Основний принцип роботи на даному етапі – дотримуватися золотої середини у всьому. Е – mail повинен бути коротким , але не « куцим » ; зрозумілим , але не настільки детальним , щоб заплутати одержувача непотрібними дрібницями . Якщо ж Ваше послання спочатку націлене на доповідній опис , згадайте про це на початку , щоб габарити тексту не шокували і не відлякали читця .
Для інтернет користувачів електронні листи , як осіннє листя : їх багато і всі вони схожі один на одного. Зробіть так , щоб Ваш листочок захотілося взяти в руки і розглянути ближче . Додайте пікантні елементи , зробіть свій e – mail соковитим і яскравим. Тільки не переборщіть ! Адже це все ж ділове спілкування .
Порада № 4 . Підтверджуйте свої слова фактами.
Тематичні дослідження, статті , статистична інформація – все це додає солідності Вашому листу , вселяє довіру , робить інформацію більш наочною та цікавою. Сміливо включайте їх в текст або давайте посилання на авторитетні джерела .
Рада № 5 . Закінчуйте e – mail ввічливо.
Остання фраза дуже важлива. Зробіть так , щоб адресату було приємно дочитувати лист . Подякуйте його за приділений час . Адже це вкрай цінно для Вас! Обов’язково додайте кілька важливих побажань: « з повагою » , «дякую за увагу » і т. д.



Зверніть увагу:

Добавить комментарий