Яндекс продовжує розвивати свій сервіс Нерухомість

Січень 14, 2013

Яндекс продовжує розвивати свій сервіс Нерухомість

Представники компанії «Яндекс» оголосили про запуск нового алгоритму сервісу «Яндекс.Недвижимость». Алгоритм буде визначати рівень достовірності оголошення, оцінюючи його характеристики і «поведінка» агентства, яке його розмістило. Поки цей алгоритм буде працювати тільки для запитів про Москві і Підмосков’ї.

У повідомленні компанії наголошується, що, проведена ще до запуску сервісу «ЯндексНедвижимость» у грудні позаминулого року, перевірка таких популярних порталів показала, що на них може утримуватися від 40% до 80% неактуальних оголошень, особливо це стосується оголошень про здачу в оренду житлових приміщень. «Яндекс» заявляє, що його новий алгоритм буде надійно відокремлювати гарне оголошення від поганих, і це буде видно безпосередньо в інтерфейсі сервісу.

Згідно з роботою нового алгоритму, всі оголошення будуть поділятися на підозрілі, нормальні й достовірні.
Тепер вам не доведеться витрачати час на липові оголошення, кожен зможе встановити відповідні фільтри при роботі з сервісом і просто відсіяти оголошення, що потрапляють в категорію підозрілих. Так само, у розширеному пошуку, можна буде сортувати оголошення щодо достовірності. Буде існувати і сортування відразу за ціною та достовірності. У цьому випадку користувачеві спочатку будуть запропоновані найдешевші і достовірні результати по його запиту.

Вы успешный руководитель компании и понимаете что без развития в интернете вы не сможет выйти на хороший уровень продаж? В таком случае маркетинг в социальных сетях даст вам возможность сделать большой шаг вперед и набрать новые обороты в бизнесе!



Зверніть увагу:

Добавить комментарий