Збільшення прибутку за рахунок розкрученості WEB сайту

Серпень 14, 2011

Збільшення прибутку за рахунок розкрученості WEB сайту

Наявність представництва в Інтернеті (WEB сайту), як необхідної і достатньої умови існування вашого бізнесу вже відійшло в минуле.
На сьогоднішній день одним з умов успішного розвитку компанії є наявність грамотно розкрученого веб сайту.

Проте, події відбулися сьогодні, завтра залишаться в минулому і бізнес, який успішний сьогодні, завтра піде в небуття. Тим, хто думає про подальше зростання своєї компанії ми пропонуємо замислитися про те, як залишитися на хвилі успіху, веть разом з Інтернетом зростає і кількість фірм, що пропонують послуги з розкручування Вашого сайту і Вам зараз надано дійсно великий вибір між компаніями.

Інтернет змінюється постійно. Нові сайти з’являються, як гриби після дощу теплим осіннім днем, а способи їх пошуку грибниками – у нашому випадку пошук сайтів пошуковими системами – змінюються пропорційно зростанню Інтернету.
Ваш сайт оточений ресурсами конкурентів, які займають більш високі місця в рейтингах, ніж Ваш.
Все важче і важче стає знайти ваш сайт в постійно зростаючому морі інформації.
Менеджери фірм по інтернет рекламі обіцяють просунути ваш ресурс на перші місця в пошукових системах при введенні певних запитів, збільшити в рази кількість відвідувань вашого сайту.
І як правило вони стримують свої обіцянки і займаються дійсно грамотною комплексною розкруткою Веб сайту.

Однак, після декількох місяців роботи подібних фірм з вашим сайтом, часто можна спостерігати таку картину. Директор фірми вводить в пошукову рядок фразу, яка відображатиме основний напрямок діяльності фірми і бачить свій сайт на першому місці. Дивиться яка кількість відвідувачів і за якими запитами зайшло на сайт і в подиві (добре, якщо не в люті) викликає до себе в кабінет начальників відділу продажів та інформаційних технологій. Питання, яке він задає їм виглядає приблизно так – Чому після успішного проведення робіт з сайтом, кількість продажів залишилося на колишньому рівні?

Давайте розберемося, чи настільки успішним було просування? І що взагалі варто розуміти під терміном «успішне просування сайту в мережі Інтернет»?

Візьмемо за критерій оцінки успішності сайту кількість звернень, здійснене з його допомогою за певний проміжок часу. У такому випадку нас абсолютно не цікавитиме кількість відвідувань і яке місце займає сайт в рейтингах пошукових машин. Якщо на ваш сайт за добу зайшло 100 осіб причому 90 з них за запитами, повністю відповідним діяльності вашої фірми, але зателефонували вам всього три рази, знайшовши телефон фірми на сайті і з цих трьох дзвінків до продажу вашого товару навів тільки один, то чи варто називати такий сайт успішним? А ось приклад того, який сайт називають успішним фахівці нашої компанії: на сайт протягом дня зайшло 50 осіб, вашому менеджеру з продажу подзвонило 30, причому кожен третій дзвінок призвів до продажу. Отже, відвідуваних сайт виявився більш успішним у порівнянні з сайтом, на перший погляд більш прибутковим.

Ви відчули, що різниця між відвідуваним сайтом, на який заходять цікавляться відвідувачі і сайтом успішним який відвідують люди купують, величезна. Я пропоную вам переглянути ставлення до вашого сайту, як торговому майданчику і до можливостей торгівлі в мережі Інтернет взагалі.

Коли фахівці нашої фірми говорять про просування вашого сайту, то мають на увазі наскільки зросла кількість звернень, здійснених через сайт з допомогою професійно організованої інтернет рекламної.

Якщо у вас вже є сайт, дайте собі відповідь на питання – чи всі його можливості я вже використовував?
Настільки він ефективний, як передбачалося при його створенні?
Скільки я витрачаю на його підтримку і розвиток сайту і скільки прибутку він мені приносить?



Зверніть увагу:

Добавить комментарий