Розміщення контекстної реклами:

на Yandex;
в Google adwords;
в системі Begun та інших майданчиках.

Що таке контекстна і медійна реклама в Інтернеті?

Коли ви щось шукаєте в пошукових системах Яндекс і Google, в результатах пошуку ви можете бачити контекстну і медійну рекламу відповідно з тим запитом який вас цікавить. Ця реклама розташовується праворуч від результатів пошуку стовпчику і зверху з позначкою “реклама”. Це і є дана реклама. Текстова – контекстна, графічна – медійна (банерна).

При цій рекламі, ви платите тільки за гарантовані переходи з посиланнями на ваш сайт.

Вартість одного кліка коливається і є “плаваючою”. Чим більше кількість конкуруючих компаній по певному запиту, тим вище вартість одного кліка. Від кількості конкуруючих фірм і вартості, які вони пропонують залежать і ваші позиції в результатах виведення оголошень.

Більш висока вартість – має більш високі позиції у видачі, відповідно вони більш видимимі і клікабельні.

Бюджет який потрібен для реклами, визначаєте ви. Чим вище бюджет, тим відповідно більше відвідувачів побачать ваш сайт, ваші послуги та товари.